close

 

一首令人心碎的情歌,Jessica Simpson 幫你唱出失戀的痛...

「當你說你愛我的時候,我曾深信那一切都是真的。」

 

 

 

Once doesn`t mean anything to me 

過往的曾經 留下的只有虛幻的記憶

Come show me the meaning of complete 

現在   告訴我  你所謂完整的意義

Where did our love go wrong  once we were so strong 

究竟  那曾經堅定的愛出了什麼差錯

How can I go on? 

我又該如何繼續?

 

When you told me you loved me 

當你說你愛我時

Did you know it would take me the rest of my life 

你可知,為此 我用盡餘生的力氣

to get over the feeling of knowing   A dream didn`t turn out right   

試著從美景依舊的幻覺裡醒來

When you let me believe that you weren`t complete Without me by your side  

當我相信你說 若沒有我,你的生命將不完整時

how could I know That you would go That you would run 

我又怎會想到  你會離我遠去  就此離去

Baby I thought you were the one.... 

親愛的 我以為你就是唯一.....

 

Why Can`t I just leave it all behind 

為什麼 我無法就此忘懷這一切

I felt passion so bright that I was blind 

當初的激情似火蒙蔽了我的雙眼

Then Something made me weak 

隨後 那曾經的愛讓我變得脆弱不堪

Talking in my sleep 

讓我如此魂牽夢縈

Baby I`m in so deep and you know I believed..... 

親愛的 我是如此愛你 而你也深知我是如此的堅定.....
 

 

When you told me you loved me 

當你說你愛我時

Did you know it would take me the rest of my life 

你可知,為此 我用盡餘生的力氣

to get over the feeling of knowing  A dream didn`t turn out right 

試著從美景依舊的幻覺裡醒來


When you let me believe that you weren`t complete Without me by your side  

當我相信你說 若沒有我,你的生命將不完整時

how could I know? That you would go That you would run

我又怎會想到  你會離我遠去  就此離去

Baby  I thought you were the one....

親愛的 我以為你就是唯一.....


 
Your lips Your face

你的唇 你的臉

Something that time just can`t erase

那些無法隨時光流逝的記憶

Find my heart Could break   All over again....

讓我的心 再一次的支離破碎 ......

 

When you told me you loved me

當你說你愛我時

Did you know it would take me the rest of my life

你可知,為此 我用盡餘生的力氣

to get over the feeling of knowing   A dream didn`t turn out right 

試著從美景依舊的幻覺裡醒來

When you let me believe that you weren`t complete Without me by your side  

當我相信你說 若沒有我,你的生命將不完整時

how could I know? That you would go That you would run

我又怎會想到  你會離我遠去  就此離去

Baby I thought you were the one....

親愛的 我還曾深信你是那個對的人.....

 

 

 

歌詞是我參考以下三個翻譯來源+自己翻譯組合而成的:

1.JESSICA SIMPSON-《When you told me loved》_在线视频观看_土豆网视频 JESSICA SIMPSON When you told me lov 欧美歌曲

2.When you told me you loved me ---Jessica Simpson - 追夢的人 - Yahoo!奇摩部落格

3.【When you told me you loved me】當你說愛我時 (中英文歌詞) @ 老小姐的MP3  痞客邦 PIXNET http://oldladybox.pixnet.net/blog/post/30698917

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    vko0607 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()